Untunglah Kau Ade . .


Assalamualaikum dan selamat pagi . ewaah aku macam nak kembang muntot aku kasi letup /errr melucas je pulak \ sebab aku bangun awal nehh . tepuk tangan sekali ! ^^v Thanks sayang2 . W E L L aku bangun pagi sebab aku ade event kejapp lagi . Fuhh penad ! Okaay , kali ni aku nak sentapp2 kejap bole ? Actually dari semalam lagi aku maen sentap-sentap nehh , tapi ape bole buad kan . Memula cerita dia macam neh ;

Tengah aku busy siap-kan kerja aku tetiba datang kawan aku , /err hari tu kawan , now kami bukan kawan lagi \ datang tanpa di'jemput , dan-dan nak perli2 aku . dengan muka bangga , 'kawan' aku tu tanye aku ;

Kawan : Jas , kau ade BLACKBERRY tak ?
Aku : Haa ? Apekah BLACKBERRY ?
Kawan : Hishh kau ni Bo*** betul laa , BLACKBERRY tu henpon laa -,-"
Aku : Ehh ? Takde . Aku pakai henpon paling cikai dekad Jepun .
Kawan : Ehh zaman sekarang semua orang dah pakai BB blaa blaa blaaaaa blaa !

Series ! Aku terasa dia perli aku . Jenis bangga susahlaaa . Aku takde BB ape bole buad ? Grr Geram betul laaa ! Tunggu la nanti aku pakai henpon BLUEBERRY aku tunjuk2 depan kau . cilakesss ... Untunglaa kau ade , aku takde . Takpe Takpe . Cool dude cool !

FINE ! FINE ! *sentap .








3 budak comel ;):

Addawiya Zaini said...

sama la kite pakai enset paling cikai. siap ada torchlight lg. BB tak ado kan kan. haha. :p

jasmine jaszlee said...

@EIYAA RAZ
same =)

ecadwinkyasha said...

untunglah da pakai BB...hukhukhuk.eca pakai HP biasa je,ada torchlight,siap boleh dengar lagu.....cukuplah,yg pentingada kredit banyak nak call mama&bapa...kan kan.apa barang pakai BB,nak BBM sangat lah tu.dorg xde kredit nak text-text,tu yg pakai BB,BBM ada.kan kan?

[jeles tengok BB orang punya pasal!.hahahaha]

 
Hak Cipta JasmineJaszlee|Copyright-2011|Protected