Masa Untuk ..

Assalamualaikum / jawab salam aku !\ err apesal aku nak garang2 ni ? macam tak bessst je kan . aku akan menamatkan zaman bujang-ku err err dah salam ayat dong . WUUUU salah ! #maaf . aku akan menamatkan cuti semester aku esok lusa tulat dan ke longkang pade sekian sekian . so , aku dah kena stop blogging kejapp . Aipp ! Bukan blog je okehh , tapi FB juge . Maklum laa kan , sesudah aku sampai ke SAMUDERA RIVERSIDE HOTEL , PEKAN MASJID TANAH , ALOR GAJAH , MELAKA . Puhhh penuh alamat aku kasi kau orang . aku akan stay pekan tuu kot , eventhough takde laa sebesar KL pekan-nya tapi aku rasa okehh sebab takde laa tiap2 malam dapat skodeng hantung pocong ( sweet-sweet ) . grr takut bohh !

okehh gara2 hantu berbungkus persis gula-gula itu laa yg membuat-kan aku dan rakan2 tidak sudi nak stay dalam kolej . Gilaa kedebee kau ! itu hantu bhaai bukan lolipop . walweehh mau tak terkencing kalau jumpa , apetah lagi ade yg budak batch aku yg terlanggar hantu tuu time keluar toilet . Giloss ! Kau bayangkan laa macamane tuu -,-"

So , MELAKA ! Waitin' for me yawww . aku akan datang !



"New semester , New Jasmine Jaszlee"



0 budak comel ;):

 
Hak Cipta JasmineJaszlee|Copyright-2011|Protected