Pagi yang Sejati .

Hello fellas ! Semangat aku tulih tajuk kat atas , macam ape je kan . Dah rase penuh sejati aku bangun pagi ni . Last2 aku sendirik yg boring . Biasa-nya aku bangun pagi , aku kena buad kerja rumah . Nowadays , aku rilex je sambil maen tepuk-tepuk-amai-amai dengan adek aku yg sengal tu . Mama dah buad semua kerja ! Anjakan Paradigma syiall =) Tak tahu nak brekpes ape , selongkar kabinet dapur ade ape je . Hampa nak mati ! Mama pulak buad-buad taknampak anak kesayangan dia lapau . #lapau - lapar . so , dah paham jelingan mama , aku kena buad brekpes sendirik laa kan . HAHA ! Dah siap makan , bermula laa aktiviti berpaedah aku . Ape lagi kalau tak buang sawang dalam blog kesayangan aku ni . Oh ya ! Kesayangan aku ? \muka syomell sekejap ! ade lagi kecintaan plus kesayangan aku yg buad mase skang maseh lagi dalam selimut ! Dia yg bernama MOHAMAD SAFUAN BIN AHMAD . Tak boleh belaah , aku dah siap-siap mengata dia dalam fesbuk . Penat merajuk dengan aku kot semalam . Alolooo manje betul dia ! Auwww . Sudah2 laa sayang , RENDU kamu neh . Maaf syg yaa ! 


Dah tak larat nak merepek , nak cari contest leer !

0 budak comel ;):

 
Hak Cipta JasmineJaszlee|Copyright-2011|Protected