11 things - TAG

Hello dan selamat malam ! Assalamualaikum semua . Pehh nasib kali nie entah ape2 sebab aku di tag oleh junior aku mase sekolah /err tak tahu lha dia cam aku ke tak kan ?\ untuk join benda tag-tag nie . sumpah weyy , it was my fesss taim . sedikit gugup agagagagagaaa -,-'' btw , game nie ade rules dia . waddefishcake laa , tahap kemalasan nie . Puhhhh okeh2 , lemme let u know !
  • You must post this rule 
  • Each person must post 11 things 'bout 'em to this entry .
  • Answer ALL question the tagger set for you in their post .
  • Create 11 question for the people you will tag .
  • Go their page and ask 'em 'You was tagged by mee ! Ohoo'
  • No tag back !
11 Things About Jasmine Jaszlee .
  • Aku adelah seorang perempuan yg nak-hampir TUA . 
  • Aku anak perempuan TUNGGAL dalam keluarga sebelum datang-nya adik bongsu aku pade tanggal 13 Mei 2011 .
  • Aku pernah masuk U dan kena buang atas kenakalan aku , dan sekarang sumpah wehh aku insaf !
  • Aku tak pernah suka MATH ! Tapi sekarang , aku suka MATH ! Pelik . 
  • Aku suka mekap ! Jyeahh , mekap mekap mekap !
  • Bila orang tanye hobi aku , aku akan jawab "Aku takde hobi" Sebab aku memang tak tahu hobi aku ape .
  • Suka gila bergambar sampai atas highway pun aku steady je baring .
  • Takde laa suka sangat warna pink , tapi kalau boleh aku nak semua barang warna pink !
  • Bila tidur , aku takkan biarkan sape2 pun kacau aku . Kalau takk . . 
  • Alahan pade UDANG , KETAM , DAGING , SOTONG . Aku suka sayur ! Nyummmy ;)
  • Aku sengal !
11 Question yg darling busyukk Lala tanye =)
Kau pernah ade berapa ramai BF / GF sebelum nie ? 
| adehh soklan tak boleh belahh , malu terase nak jawap . 5 orang sahaje .
Menghafal or mengira ? Explain .
| duhh dua2 aku tak suka . sebab aku suka kaji somethin' like sejarah or ape2 . Hebad tak ?
Harapan aku untuk negara dan pemimpin negara ?
| Waddefish sayang soalan kau nie ? Entah . -,-"
Love friend more or partner ? Explain .
| Ofcourse laa friends dear . tapi depends on situation laa .
Kau buat ape je kalau webcam dengan kawan korang ?
| Aku BLOGWALKING ~
Nilai duit paling banyak aku pernah pegang ?
| 15 ribu . Cashh !
Sebelum tidur , aku buat ape ?
| Pakai krim malam , belek2 muka kot2 ade batu batan . Pastu check henfon , kot2 ade yg inbox .
Kalau ade function rasmi , ape kau buad untuk hilangkan bosan ?
| Online efbee dekad henfon . Wakakakaka -,~
Kambing Or kerbau ? Explain .
| Kambing ! ! ! Sebab ade classmate aku , aku panggil dia kambing . Cilakess kan mulut aku ? Weee
Kenangan tersakai korang pernah alami .
| Tersengih2 perasan , ingat photographer ambek gambar aku . Last2 dia cakap "Dik , ketepi sikit . Abang nak ambek gambar makcik nie seorang" Pundeqq betul ! Memalukan .
Kalau aku tengah marah , ape aku buat ?
| Cepat2 call cik abang sayang , mengadu bukan2 . Lepastu suruh cik abang bekap . Menyampah ! -,-"

11 Soalan dari JASMINE JASZLEE tersayang ;
  1. Kenapa  kau ade blog ?
  2. Nama bf / gf kau ? Letak GAMBAR .
  3. Berapa beza umur kau dengan dia ?
  4. Apa yang best bf / gf kau sampai kau nak mati sayang dia ?
  5. Berapa lame dah kau kapel dengan dia ?
  6. Kenal dekad mane ?
  7. Mula kau kapel dengan dia , ape hadiah dia pernah kasi ?
  8. Love-Story korang nie ade lagu Tema takk ? 
  9. Kalau korang gaduh , siapa yg akan pujuk siapa ?
  10. Kalau bf / gf kau tiba2 eksiden lepastu buta / cacat , kau terima dia lagi ke tak ?
  11. Kalau bf / gf kau tengah bace entri kau nie , kau nak beritahu dia ape ?
Nahhh ambek kau soalan jiwang2 dari aku . Aku memang tengah mood jiwang doww sekarang , memang tak dapat dibendung lagi . Ape2 hal , aku nak list-kan siapa kah yg akan turut jiwang same dengan aku ;



0 budak comel ;):

 
Hak Cipta JasmineJaszlee|Copyright-2011|Protected