Segmen Shiema : Join | Singgah | Follow | Komen

Hello eberibodi . macam biasa , buad blog nie just nak join mende-2 cenggini laa . well ! aku dah lama tak join . so , ini ade laa segmen pertama aku dengan blog nie . 

kau nampak header sape tuh ? ofkos laa nampak kan sebab nama dia 'pink kat situ . so , b4 aku paste kan URL aku dekad blog Shiema neh , aku PASTE kan dulu syarat-2 untuk sape-2 yg nak join segmen nie ;

  1. Follow blog Shiema Sufian . //aku dah setel awal-2 lagi . bagus takk ?
  2. Boh laa tajuk segmen dia ; //maless nak tulih , so pandai-2 laa COPY sendiri . //jangan marah awww !
  3. Letak header .
  4. Tulis pulak kata-2 menarik untuk penerjah blog aku . //kejap-2 aku pikir . -,-'
Kata-2 menarik untuk penerjah blog bonget aku neh adelah ; //aiseyymen , bunyi macam takut jee . PE-NER-JAHH !

"Hello heyy . Soryy kalau kau rase blog nie macam bonget , sebab aku baru je buad ! //noted ! jangan takut , aku okayy"


 
Hak Cipta JasmineJaszlee|Copyright-2011|Protected